top of page

Interview med Marco Arne-Jørgen Geisler, B67 U18


1. Kan du fortælle os lidt om dig selv?

- Jeg hedder Marco Geisler, jeg er 16 år gammel jeg kommer fra Grønland (Nuuk) jeg kan rigtig god lide at spille fodbold og håndbold.

2. Hvilken slags spiller er du?

- Jeg er en midtbane spiller. Jeg kan ikke lide at tabe, selvom det bare er i træningerne. Jeg er ikke en hurtig spiller men kan godt følge med.

3. I går spillede i mod IT-79 og vandt med 10-1. Kan du fortælle os lidt om kampen?

- Kampen startede og vi (B-67) kom til rigtig mange afslutninger, efter et styk tid begynde vi at score, og vandt første halvleg med 7-0. Anden halvleg startede og der var næsten lige det samme som 1halvleg men bare ikke så mange mål.

4. Hvordan er det at spille på konstgræs nu?

- Jeg synes det er dejligt at spille på kunstgræs, bolden hopper bare ikke ligepludslig ligesom før der vi spillede på krusbane .

5. På søndag er det en ny kamp emod IT-79. Hvordan tror du at det går i den?

- Det ved jeg ikke alt kan jo ske.


Udvalgte Indlæg
 
Seneste Indlæg
Search By Tags
Følg os
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • YouTube Social  Icon
bottom of page